ترندهای آشپزخانه سال 2021

در این محتوا با این سرفصلها آشنا می شویم:

در این مطلب با ترندهای آشپزخانه در سال 2021 آشنا میشویم و برخی روشهای دیزاین آشپزخانه و چیدمان و دکوراسیون رنگی کابینت ها و … معرفی می شوند.

آشپزخانه پایدار

در حالی که آشپزخانه تمام سفید احتمالاً هرگز از مد نمی افتد ، گرایش های جدید زیادی برای طراحی سال 2021 وجود دارد که شما را به همان اندازه خوشحال می کند.

 فکر کنید: عناصر طبیعی با برخی از رنگ های مختلف و همچنین بازدید از سمت تاریک با رنگ هایی که هرگز انتظار آن را ندارید.

اگر می خواهید عناصر طبیعی بیشتری بکارببرید، موارد “پایدار” و “سازگار با محیط زیست” را امتحان کنید.

اینها مواردی هستند که بیشتر و بیشتر دیده می شوند ، به طوری که بسیاری از شرکت ها راه حل های سبز برای کابینت و قفسه ها را ارائه می دهند. شما همچنین می توانید در مورد کاشی های دست ساز فکر کنید یک راه حل عالی برای افزودن روحیه بیشتر به فضای شماست.

هنگامی که نوبت به طراحی میزهای آشپزخانه می رسد ، کوارتز به سرعت در حال تبدیل شدن به یک گزینه ارزان قیمت تر با نگهداری آسانتر می رسد.مرمر ،جایگزین مناسب تری ست.رو آوردن به استفاده از فلزات ازجمله برنج ، نیکل ومس ….

شرکت های کاغذ دیواری طرح روی دیوارها و پشت پرده ها را حتی ساده تر می کنند. سال 2021 را سال آشپزخانه بدانید!

ترندهای آشپزخانه به همراه دیزاین منحصربه فرد

_آشپزخانه های منحنی

شما احتمالاً این روند را در طراحی مبلمان مشاهده کرده اید و تلفیق هنر طراحی و تخصص کابینت کار نتیجه ی این اثر زیباست.

_هود برد یکپارچه

سلیقه طراح در طراحی کاشی های این آشپزخانه دقیقاً مشابه دیواره های کاشی مترو ، جلوه ای یکپارچه ایجاد کرده است.

هود آشپزخانه

_جزایر رنگارنگ آشپزخانه

در ترند آشپزخانه سال 2021 برجسته کردن رنگ جزیره آشپزخانه و تضاد با اتاق سفید یکی از دلایل تمایز طراحی آشپزخانه ها شده است.

جزیره رنگی آشپزخانه

_کابینت های رنگی روشن

چون همه ما بعد از سال 2020 به کمی آفتاب بیشتر در زندگی خود احتیاج داریم آن را با یک عکس جذاب بین کابینتی جبران کنید،که هر وقت وارد آشپزخانه می شوید شاد شوید و لبخند بزنید.

کابینت رنگی

_سیاه مدرن

اگر به دنبال مد روز هستید ، از کابینت های مشکی شروع کنید و کابینت های فوقانی را به نفع قفسه های باز با چوب طبیعی براق، حذف کنید.

کابینت سیاه

_سبک جدید روستایی یکی از ترندهای آَشپزخانه سال 2021

ما می دانیم که ظاهر روستایی مدت هاست که وجود دارد ، اما اگر آن را با رنگ تازه ترکیب کنید ، می توانید تعریف جدیدی از سبک روستایی جدید و مدرن انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با این سبک مقاله آشپزخانه به سبک کلبه را مطالعه کنید.

آشپزخانه چوبی

_کاشی های تراکوتا (Terra Cotta)

وقتی به گیاه Terra Cotta  فکر می کنید احتمالاً فکری گرم و خاکی درباره گیاهان گلدان و مغازه های باغ دارید. این مواد را با میزهای مخصوص سنگ صابون و سخت افزار برنجی کلاسیک جفت کنید و آشپزخانه ای بی نظیر و در عین حال سنتی و زیبا ایجاد کنید. هر اتفاقی که در این فضا می افتد ، به ویژه کفپوش های Terra Cotta ، فوق العاده است.

نئوکلاسیک

_صفحات آشپزخانه سنگ مرمر یکی از ترندهای آشپزخانه سال

سنگ مرمر، کار را مانند تصویر همیشه دارای سبک خواهد کرد ،کوارتز می تواند برای شما و آشپزخانه شما مناسب تر باشد. گرچه کوارتز مهندسی شده به نظر می رسد اما سنگی طبیعی ست که مقرون به صرفه تر است و کمتر در معرض لکه قرار میگیرد.

کابینت نئوکلاسیک

_پنتری آشپزخانه

در اصل اتاقی در خانه است که برای نگهداری مواد غذایی استفاده می شد (فکر کنید: یخچال قبل از اختراع یخچال) ، آشپزخانه به یک کمد یا انبار مستقل تبدیل شده است. آنها می توانند به اندازه کافی بزرگ باشند تا اکثر کالاهای خشک شما را در خود جای دهند اما به اندازه کافی کوچک باشند تا بتوانند در عین اشغال فضای کم ارزش ، وسایل را مرتب کنند. این مدل قفسه ها یکی از خاصترین ترندهای آشپزخانه در سال 2021 است

پنتری آشپزخانه

_کاشی آشپزخانه دست ساز

با کاشی های دست ساز ، بافت و رنگ را به دیوارهای آشپزخانه خود بیاورید. این امکانات بسیار زیاد است – تراکوتا یا سیمان را با رنگهایی که رنگین کمان را در برگرفته است امتحان کنید – گرچه ما رنگهای خنثی تر را پیشنهاد می کنیم.

سبک آشپزخانه

_دیوار پنجم (سقف آشپزخانه)

سقف آشپزخانه خود را فراموش نکنید! یک حرکت سرگرم کننده از رنگ ، کاغذ دیواری یا روکش چوب اضافه کنید تا استعداد چشمگیری به فضای خود بیفزایید.

پیشنهاد می کنم مقاله دیگر سایت در زمینه سبک سازی سقف آشپزخانه را مطالعه کنید.

سقف آشپزخانه

_کابینت آشپزخانه چوبی اصلاح شده

اگر کابینت های سفارشی نصب می کنید ، خبر خوب اینکه  شرکت هایی مانند IKEA به سمت مواد طبیعی و سازگار با محیط زیست برای کابینت آشپزخانه خود حرکت می کنند. از بامبو گرفته تا حتی بطری های پلاستیکی بازیافتی ، شرکت های کابینت این احیای کاهش و استفاده مجدد را بسیار جدی می گیرند.

آشپزخانه خاص

_تصویر زمینه آشپزخانه

در حالی که در حدود 5 سال گذشته کاغذ دیواری برای عموم مردم ترسناک نبوده است ، اما افراد هنوز تمایلی به آویختن آن در آشپزخانه ندارند. اگر از ماندگاری کم کاغذ دیواری ترسیده اید ، چیزی دائمی را امتحان کنید. تعداد زیادی کاغذ پوست و چسب در طرح های مرسوم ، مد روز وجود دارد که نصب و حذف آنها بسیار آسان است. به این مورد از ترندهای آشپزخانه توجه ویژه داشته باشید.

 نکته مهم: یک طرح گرافیکی را انتخاب کنید که ظاهر کاشی را تقلید کند.

آشپزخانه لوکس

_قفسه های صفحه آشپزخانه

قفسه های صفحه ای پرنعمت در سال 2021 به طرز چشمگیری بازمی گردند. این صفحه ها چه روی میزها و چه روی دیوارها نصب شوند ، به یک فضا روح اضافه می کنند و به جای مخفی کردن ظروف ، محلی واقعی برای ذخیره و نمایش ظروف به شما می دهند.

شلف آشپزخانه

_فلزات آشپزخانه را با هم مخلوط کنید

یک نیکل خوب برای دستگیره های خود انتخاب کنید و سپس با یک برنج خنک یا سفید مات برای شیر آب خود همراه شوید. برای وسایل روشنایی خود یک فلز کاملاً متفاوت انتخاب کنید.

سبک نئوکلاسیک

_لوازم آشپزخانه مخفی

طرفدار نماهای ضد زنگ نیستید؟ سعی کنید جبهه هایی را به لوازم خانگی خود اضافه کنید که از کابینت اتاق شما تقلید می کنند. یخچال و فریزرها و ماشین های ظرفشویی هنگام مخفی شدن متناسب با انواع کابینت خود از بین می روند. حتی هود اجاق گاز عظیم شما نیز می تواند وارد عمل شود.

آشپزخانه مخفی

_قفسه باز

قفسه های باز این امکان را به شما می دهد تا وسایل آشپزخانه زیبای خود را در میان سایر موروثی ها و عتیقه ها به نمایش بگذارید. فقط فراموش نکنید که وسایل خود را مرتباً تمیز کنید.

شلف دیواری

_رنگ های چوب طبیعی در آشپزخانه

سعی کنید یک جزیره آشپزخانه – یا فقط جلوبندی – را در یک چوب زیبا و دانه ای اضافه کنید. قفسه های چوبی قهوه ای که در خانه احساس اصالت دارند روش دیگری برای آزمایش آب با چوب است. این گرما را به هر فضای آشپزخانه ، به ویژه فضای سفید روشن تبدیل می کند!

جزیره آشپزخانه

_ بافت

برای کسانی که از رنگ می ترسند ، روی مخلوط کردن مواد نهایی تمرکز کنید. طراح تخته سفید مهره ای و سقفی را برای دیوارها انتخاب کرده است. او از لولاها و قفل های تسمه ای برنجی و بدون لعاب روی کابینت ها ، سنگ مرمر مشکی در قسمت جلوی جزیره و تعداد زیادی چوب گرم در کف ، پشت پرده و میزهای پشتی باقیمانده استفاده کرد.

آشپزخانه لوکس

_سقف های شایسته

وقتی می خواهید بی طرفی خود را حفظ کنید اما در آشپزخانه هنوز کمی لذت ببرید ،به سقف شلیک کنید. در اینجا ،مجری طرح تصمیم گرفته که سقف را آبی رنگ آمیزی کند و یک فانوس شیک و عتیقه اضافه کند.

کابینت خاص

_نکات رنگی

برای ادامه لازم نیست آشپزخانه تمام سفید را از بین ببرید ، مثلا سفال های رنگارنگ را در کابینت های جلوی شیشه قراردهید ، مبلمان رنگی را به داخل بیاورید ،یا یک قطعه بزرگ از آشپزخانه مانند این جزیره را رنگ کنید.

جزیره شاخص

_آشپزخانه و مناطق زندگی آزاد

با ساختن اتاق خانواده و آشپزخانه در یک اتاق بزرگ ، فضای زندگی را به حداکثر برسانید. ترکیبی از نور، به تمایز مناطق کمک می کند ، در حالی که رنگ دیوار یکنواخت، همه چیز را منسجم نگه می دارد.

برای آشنایی با این سبک آشپزخانه ها مقاله آشپزخانه با نقشه باز را مطالعه کنید.

خانه مدرن

_انبارهای زیبا

روزهای داشتن یک انبار کوچک تاریک برای نگهداری کالاهای خشک پنهان شده از چشمهای کنجکاو گذشته است. آشپزخانه های امروزی انبارهای جادار با قفسه بندی بسیار زیاد برای غلات و کالاهای کلکسیونی شما به رخ می کشند به مهارت سازمانی خود افتخار می کنید و می خواهید خودنمایی کنید؟ فضای انبار را با یک در ایوان صفحه نمایش رنگ آمیزی شده با رنگی چشم نواز ، مانند این رنگ سبز روشن به پایان برسانید.

انبار آشپزخانه

_طیف رنگی

سازندگان لوازم خانگی تعداد زیادی قطعه کاربردی را با تعدادی رنگ و رنگ نهایی ارائه می دهند که قطعاً دامنه شما را زنده می کند.

آشپزخانه رنگی

_ظروف مسی

اگر یک نفر وجود داشته باشد که مسیر خود را در یک آشپزخانه بخوبی بشناسد، در منطقه آشپزی خود قابلمه های مسی با مجموعه ای چشمگیر از ظروف تطبیقی مجهز می کند.

ظروف مسی

_چوب اصلاح شده

از نظر ما ، محصول همیشه قابل استفاده خواهد بود. صاحبان این خانه کشاورزی در تگزاس عشق خود را به قطعات دوباره استفاده شده با کاج اصلاح شده مطابق تصویر در سراسر خانه نشان می دهند.

ترند آشپزخانه

_کابینت های دو رنگ یکی دیگر از ترندهای آشپزخانه سال

با خیال راحت آن را با هم مخلوط کنید: کابینت یکپارچه از گذشته ها مرسوم است. فضای ذخیره سازی متضاد سفید و خاکستری در آشپزخانه روستایی زیبا ست.

کابینت دو رنگ

_شاخص های رنگارنگ

با استفاده از فولاد ضد زنگ ، رنگ یک بازگشت بزرگ دارد. از آشپزخانه پر جنب و جوش این صاحبخانه که دارای یخچال و ماشین ظرفشویی سبز نعناع الهام گرفته از یکپارچه سازی با سیستم عامل است ، به همراه یک سری وسایل آشپزخانه

شاخص های آشپزخانه

_هودهای محدوده پنهان

اگر احساس می کنید تمایل به توجه بیشتر به لوازم خانگی ، پشت پرده یا لوازم جانبی خود دارید ، اولین کسی هستید که از این روند جدید استقبال می کنید. بگذارید سایر عناصر آشپزخانه شما با یک درپوش شیک و مینیمالیستی مانند این دکوراسیون که مخلوط با کابینت های قبلی قفس مرغ است ، نمایش را بدزدند.

کابینت خاص

_فراتر از خاکستری  فکر کنید.

ته رنگهای خاکستری برای اکثر رنگها – اعم از خاکستری آبی و رنگ خاکستری بنفش یا خاکستری سبز که در این عکس دیده می شود  کاملاً دوست داشتنی است.

کابینت طوسی

_طبقات تیره تر

اگر رنگی روشن برای دیوارها یا کابینت انتخاب کرده اید ، یک لکه کف تیره را انتخاب کنید تا عامل دنجی اتاق را بالا ببرد.

کابینت کلاسیک

_سنگین کردن فلز یکی دیگر از ترندهای آشپزخانه سال 2021

وقتی روند قفسه بندی باز به جایی نمی رسد و در یک آشپزخانه خالی از کابینت بالا ، هود به طور حتم قطب اصلی است. بر این اساس آن را بپوشید! ورق های مس ، دارای بندها و پرچ های هماهنگ کننده ، گرمای قدیمی را اضافه می کنند.

ترند آشپزخانه

_از زمین به بالا طراحی کنید

فرش ها ، هرچند بادوام باشند ، برای آشپزخانه های سنگین کاربردی ندارند. برای کف از کاشی استفاده کنید. این یک روش ظریف تر برای افزودن تأثیر است .

دیزاین آشپزخانه

_به آن طرف حوض نگاه کنید

آشپزخانه های انگلیسی جریان بی انتهایی از الهامات قدیمی انگلیسی ، از “برش های لکه ای” تزئینی گرفته تا دستگیره های چوبی نقاشی شده را ارائه می دهد. از متخصصان آشپزخانه ایده بگیرید و وسایل مدرن مانند مایکروویو را در کابینت پنهان کنید که در جلوی آنها صفحات میز کاملاً خالی است.

چیدمان آشپزخانه

_ سرو صدفی

اگر نمی توانید از ظاهر چوبی اصلاح شده سیر شوید ، در اینجا دو کلمه ای را خواهید شنید که بسیار زیاد شنیده اید: سرو صدفی. این نوع چوب است که در اینجا و روی کلاه و جزیره دیده می شود و به لطف سوراخهای باریک و دارای بافت دانه ای است.

از وسایل و جزایر جعبه ای گرفته تا قفسه های خطی ، آشپزخانه ها دارای خطوط مستقیم زیادی هستند. با چراغ های گوی اتاق را نرم کنید.

دکور آشپزخانه

_همین حالا ، تزئینات را دریافت کنید!

آشپزخانه سودمندترین اتاق خانه است ، به همین دلیل وسواس وسایل پشت پرده مانند سینک ظرفشویی را زیاد می کنید … اما همچنین قلب خانه است. سخت افزارهای تزئینی و مجموعه های ارزشمند می توانند کمی لطافت را درآشپزخانه به وجود آورید.

قفسه بالایی را برای کالاهای با ارزش ذخیره کنید و قسمت های پایین را به وسایل روزمره بسپارید.

دیزاین آشپزخانه

_لوازم سیاه را در آغوش بگیرید

فولاد ضد زنگ ساده قدیمی محاسن خود را دارد ، اما در یک آشپزخانه کوچک ، یک قطعه عظیم فلز نقره ای می تواند به سرعت بر اتاق تسلط یابد. تولیدکنندگان لوازم خانگی مانند جنرال الکتریک ، سامسونگ و… با پذیرش این معضل ، یخچال ، اجاق گاز ومایکروویو را در سایه های پیچیده سیاه و تخته سنگ معرفی می کنند. این یک مورد خاص از ترندهای آشپزخانه است.

لوازم خانگی رنگی

 

دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید:

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
در صورتی که این نوشته را پسندیدید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
Pinterest
WhatsApp
Telegram
Email
Print

ثبت سفارش طراحی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه پلنرس و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت سفارش طراحی​

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه پلنرس و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید:

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x