مصاحبه با طراح داخلی لوسی باک

در این محتوا با این سرفصلها آشنا می شویم:

در این مطلب، مصاحبه ای که مجموعه est با لوسی باک طراح داخلی ساکن در ملبورن انجام داده را برای شما ترجمه کرده ایم. او توضیحاتی درمورد روند تاسیس استودیو شخصی و همچنین ویژگی های خاص طرح هایش بیان میکند. اگر شما نیز به بررسی این ویژگی ها و استفاده از آن در حرفه خود علاقه مند هستید، با ما همراه باشید.

لوسی باک به دلیل این که در خانواده‌ای که همه مشتاق هنر و بازسازی‌ منازل بودند بزرگ ‌شد، همیشه شیفتگی به طراحی داخلی داشت. لوسی پس از چندین سال کار با طراح برنده ی جایزه هکر گاتری، در اوایل سال 2016 استودیوی شخصی خودش را راه اندازی کرد.
از زمان آغاز به کار استودیوی خود، او طرح های بسیاری از دکوراسیون های داخلی سفارشی را با تأکید زیادی بر رنگ های غنی و فرم های هندسی طراحی کرده است. عکس هایی که در این مصاحبه می بینید طراحی های انجام شده توسط لوسی است. اخیرا، لوسی دعوت مصاحبه ی مجموعه ی est را در خانه خود پذیرفت. در پس این گشت و گذار در خانه، با لوسی آشنا شدیم تا بیشتر در مورد تمایل او به رنگ‌ها و فرم‌های جسورانه و نحوه الهام گرفتن او از دنیای اطرافش تحقیق کنیم.

چه چیزی باعث علاقه شما به طراحی داخلی شد و چرا تصمیم گرفتید آن را به عنوان یک حرفه دنبال کنید؟

لوسی باک با فکر کردن به گذشته: من همیشه عاشق فضاهای داخلی زیبا و خلاقانه بوده ام. وقتی بزرگ شدم، به طور مستقیم یاد گرفتم که یک خانه چه تاثیری بر ساکنانش دارد. من در شهر ساحلی تاسمانی بزرگ شدم، جایی که خانه ما توسط بوته زارهای زیبا و اقیانوس بکر احاطه شده بود. در سن دبیرستان، خانواده من به یک خانه سه طبقه گرجستانی از دهه 1850 در بالای تپه لانستون نقل مکان کردند. هر دو خانه توسط پدر و مادرم به سختی بازسازی شد. آن خانه ها ملزومات سرپناه و امنیت را فراهم می کردند، اما به طرق مختلف مکان هایی بسیار فریبنده و الهام بخش برای زندگی بودند. هر خانه کیفیت منحصر به فرد و دلربایی داشت که انسجام قوی با محیط طبیعی خود و پیوند تاریخی غنی با مکان های خود داشتند.

این فضاها و دیگر فضاهای داخلی که با آنها مواجه شدم، علاقه شدید مرا به معماری و طراحی داخلی برانگیخت. پس از اتمام مدرک بازرگانی، متوجه شدم که به یک خروجی خلاقانه در حرفه خود نیاز دارم. من در لیسانس طراحی داخلی RMIT ثبت نام کردم و متوجه شدم که بلافاصله با این رشته و جامعه طراحی گسترده تر ارتباط برقرار کردم. پس از فارغ التحصیلی، من خوش شانس بودم که هفت سال با گالری هکر گاتری کار کردم تا اینکه زمان را برای تاسیس استودیوی خودم مناسب دیدم.
اگر مایل هستید که با این گالری بیشتر آشنا شوید با این لینک از سایت آنها بازدید کنید.

ورود به فهرست نهایی AIDA 2020 برای Toorak House را تبریک می‌گوییم. چه چیزی این پروژه را منحصر به فرد می کند؟

لوسی باک: این پروژه بر متریال و نور طبیعی تکیه دارد تا فضایی ساده و در عین حال شیک و مدرن ایجاد کند. این پروژه شامل فرم‌های هندسی ساده و فضاهای کاربردی، با استفاده از متریال با کیفیت، پالت‌های رنگی با طیف ملایم، جزئیات ظریف، برای دستیابی به حس گرما، راحتی، دوام و صمیمیت می باشد.

این سبک طراحی داخلی مدرن است. با این حال، استفاده از پنجره‌ها و درها با سازه فولادی، و شکل های مثلثی در جزئیات، سنگ نیمکت جزیره، دستگیره‌های مخفی و صفحات پشتی، و طراحی کابینت شیشه‌ای سفارشی، تفسیری مدرن از زیبایی‌شناسی اصلی دکور خانه را نشان می‌دهد.

پنجره ها و درهای شیشه ای با سازه فولادی از کف تا سقف، نور طبیعی را به حداکثر می رساند. نورگیر قرار گرفته در گوشه شمالی اتاق نشیمن را پر از نور طبیعی می کند، در حالی که دیوار آجری رنگ آمیزی شده، عمق و بافت را به عنوان نور و سایه در طول روز در آن جا به جا می کند.

چگونه کار خود را به بهترین شکل توصیف می کنید؟

لوسی باک: کار من فضاهای داخلی را از طریق فرآیندی خلاقانه و منظم ارائه می دهد. طرح های من شرایط منحصر به فرد موجود هر پروژه و اهداف مشتری را در بر می گیرد. خانه ها باید راحت و کاربردی باشند، اما همچنین باید فضاهایی باشند که ارتباط بصری و عاطفی با ساکنان خود برقرار کنند.
هر فضای داخلی صدا و شخصیت خاص خود را دارد. من تلاش می‌کنم فضای داخلی را با یکپارچگی خلق کنم که متفکرانه و مستقیم باشد، اما زیبایی، خلاقیت و فردیت را نیز منتقل کند. مهمتر از همه، من می خواهم ساکنان احساس رضایت کنند.
هر پروژه شامل یک رویکرد جامع به طراحی داخلی است که در آن مبلمان، هنر و اشیاء آزاد با معماری داخلی پیوند خورده اند. من از طراحی مبلمان سفارشی که به طور یکپارچه دکوراسیون را به معماری داخلی پیوند می‌دهند، لذت می‌برم و اغلب از لایه‌هایی از ظرافت در فضاهایم استفاده می‌کنم. این لایه ها و جزئیات کوچک، در نظر گرفته شده که حس صمیمیت را در فضای داخلی برانگیزد.

– آیا می توانید در رابطه این موضوع صحبت کنید که چرا رنگ ها و فرم های جسورانه را در پروژه های مسکونی خود وارد می کنید؟

لوسی باک: من برای انتقال زیبایی‌شناسی متفاوت به رنگ‌ها و فرم‌ها تکیه می‌کنم. رنگ و هندسه می تواند حس هیجان و الهام بخشی را به فضا بدهد که من آن را دوست دارم. برخی از پروژه‌ها رنگ‌های جسورانه و فرم‌های هندسی خالص را برای بیانی چشم گیرتر و شدیدتر اتخاذ می‌کنند. اما سایر فضاهای داخلی به رنگ‌ها و مواد مینیمال، سبک و ظریف نیاز دارند تا محیطی آرام‌تر فراهم کنند.
پروژه های من اغلب دارای اشکال یکنواخت جسورانه در پاسخ به فضاهای داخلی معماری باز ساده هستند. ژست‌های هندسی بزرگی که در اقلام سنگی یا چوبی سفارشی یافت می‌شوند، می‌توانند تجربه‌ای شگفت‌انگیز ایجاد کنند. این ویژگی‌های قوی اغلب با چیزهای غیرمنتظره‌ای مانند دیوارکوب با جزئیات مشخص یا دسته‌های نازک کاری جواهر مانند در یک روکش فلزی زیبا که فضای داخلی هستند، جفت می‌شوند.

رنگ برای ایجاد یک واکنش احساسی انتخاب می شود و برای هر پروژه مخصوص است. یک رنگ خاص ممکن است در پاسخ به منظره اطراف، اثر هنری یا نقطه مرجع یا الهام دیگری انتخاب شود. در برخی از پروژه‌ها، رنگ‌ها به تدریج با کاوش و تعامل با یک فضا آشکار می‌شوند. تکرار رنگ، چه در دوزهای زیاد یا کوچک، می تواند حس انسجام را در سراسر فضا ایجاد کند. رنگ‌های متضاد می‌توانند تعادل را در فضا ایجاد کنند یا برای بیان یک بیانیه استفاده شوند.

در برخی موارد، طرح‌های من از حداقل سادگی استفاده می‌کنند، در حالی که در برخی دیگر به پیچیدگی و درجه بالایی از جزئیات متکی هستند. این معمولاً توسط بافت سایت و اهداف کلی برای هر فضا مشخص می شود، اما به شخصیت فضا و جهت طراحی نیز بستگی دارد.

– چه کسی یا کسانی بیشترین تأثیر را در کار شما داشته اند؟

لوسی باک: کار من از تأثیرات بسیاری برخوردار است. خلاقیت معمولاً در نقطه‌ای از الهام ایجاد می‌شود که می‌تواند از معماری، هنر، اشیاء، مد و مواد یا تزئینات زیبا ناشی شود. همچنین می‌تواند از مکان‌های غیرمنتظره‌ای باشد که باعث ایجاد یک فکر یا احساس می‌شود. من همچنین به شدت تحت تأثیر محیط طبیعی و زیبایی در مناظر هستم. کار من هر روز تحت تأثیر تعامل با مکان ها و افراد مختلف قرار می گیرد.
آموزش و راهنمایی که در اوایل کارم در هکر گاتری دریافت کردم نیز تأثیر زیادی داشته است. مهارت‌هایی که در این استودیوی طراحی فوق العاده کسب کردم، به من پایه‌ای قوی داد تا بتوانم تمرین و زیبایی‌ شناسی خودم را توسعه دهم.

چه چیزی را در مورد طراحی داخلی بیشتر چالش برانگیز و ارزشمند می دانید؟

لوسی باک: یکی از چالش های کلیدی این است که اطمینان حاصل شود که طرح پروژه قابل اجرا است. یک طراحی خوب باید نیازهای مشتری را برای یک فضا برآورده کند. باید دارای برنامه ریزی فضایی قوی باشد که جریان یکنواخت بین فضاهای داخلی و اتصال به نور طبیعی و طبیعت را تضمین کند. همچنین باید شرایط منحصر به فرد معماری را از طریق یک فرآیند دقیق مورد بررسی قرار دهد تا اطمینان حاصل شود که یک فضا با پتانسیل کامل با انعطاف پذیری و خلاقیت طراحی شده است. باید به تعهد مالی مورد نظر مشتریان احترام بگذارد و در بیشتر موارد با در نظر گرفتن بودجه طراحی شود. مسئولیت بزرگی در طراحی خانه شخصی وجود دارد و چالش اساسی ارائه یک تجربه و محصول نهایی است که در طیف وسیعی از اقدامات برای مشتری انجام می شود.

با ارزش ترین جنبه طراحی داخلی در پایان طرح مشخص می شود. پروژه‌ها به‌عنوان مجموعه‌ای از اهداف و ایده‌های انتزاعی برای یک خانه آغاز می‌شوند، و فرآیند طراحی نیازمند دقت، توجه و اعتقاد زیادی به یک مفهوم اصلی است، اما در نهایت به‌عنوان یک فضای زنده نمایان می‌شود.

مهمترین پروژه ای که تا به امروز طراحی کرده اید چیست و چرا؟

لوسی باک: مشتری قابل اعتماد و متعهد من در Toorak House به من امکان داد چیزی را طراحی کنم که بسیار دقیق، سفارشی و مجلل باشد.

– در سال آینده باید منتظر چه چیزی از استودیوی طراحی لوسی باک باشیم؟

لوسی باک: ما اخیرا یک اقامت در ویلیامزتاون را دریافت کردیم. این کاوش فرم‌های هندسی خالص با پالت مواد محدود شده با تمرکز بر بافت است. این یک رنگ سفید است که با رنگ های خاکستری پاستیلی ملایم متعادل شده است. این پروژه دارای فضاهای ساده، پر نور و شفاف است و ما برای عکسبرداری از این پروژه هیجان بسیاری داریم.
همچنین در حال حاضر در حال طراحی تعدادی خانه در ملبورن هستیم، از جمله پروژه های جالبی در کلیفتون هیل و برایتون که در سال آینده تکمیل خواهند شد.

طراحان و استودیوهای محلی مورد علاقه شما کدامند؟

لوسی باک: من همیشه شیفته طراحی نور بوده ام و عاشق نورپردازی فلزی تزئینی آنا چارلزورث هستم. دیگر طراحان و سازندگان محلی که من آنها را تحسین می‌کنم، دانیل اما، استودیو هنری ویلسون، فرد گانیم و نیو ولومز هستند.

گالری یا فضاهای مورد علاقه شما کدامند؟

لوسی باک گالری های زیر را عنوان کرد که ما لینک سایتهای آنها را قرار دادیم تا اگر مایل هستید با سبک کاری آنها بیشتر آشنا شوید:

  1. Arc One Gallery
  2. This Is No Fantasy
  3.  Jan Murphy Gallery
  4. Craft Victoria
  5. NGV
  6. MoMA

برای دیدن طراحی عالی به کجا می روید؟

لوسی باک: من همیشه از ساختمان‌های جدید، سازه‌ها، گالری‌ها و تأسیسات هنری دیدن می‌کنم. سفر به مکان های جدید و تجربه فرهنگ های جدید همیشه الهام بخش است و من اغلب برنامه های سفر را حول بازدید از یک مقصد طراحی خاص قرار می دهم. اگر شما یک طراح داخلی هستید برای پیشرفت در حرفه تان انجام این کارها را به شما پیشنهاد میکنم.

دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که این نوشته را پسندیدید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
Pinterest
WhatsApp
Telegram
Email
Print

ثبت سفارش طراحی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه پلنرس و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت سفارش طراحی​

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه پلنرس و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید: