آشنایی با برنامه طراحی کابینت 3dmax

برنامه طراحی کابینت 3dmax

در این محتوا با این سرفصلها آشنا می شویم:

چطور می توانیم قبل از اینکه کار طراحی داخلی را آغاز کنیم دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان را ببینیم؟ چطور می توانیم از بین کابینت ام دی اف یا کابینت ممبران بهترین کابینت آشپزخانه را برای خود انتخاب کنیم؟ چطور می توانیم معماری و چیدمان آشپزخانه خود را داشته باشیم؟ شما از میان دیزاین مدرن و یا چیدمان کلاسیک کدام یک را انتخاب می کنید؟ آیا می توان کمد دیواری را نیز در چیدمان آشپزخانه گنجاند؟ وجود جزیره در آشپزخانه چه تاثیری بر فضای آشپزخانه دارد؟ قیمت ورق کابینت چه تاثیری در هزینه های طراحی داخلی دارد؟ برنامه طراحی کابینت 3dmax چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا برنامه طراحی کابینت 3dmax قادر است پاسخگوی طراحی های منحصر به فرد ما باشد؟

طراحی سه بعدی

بهترین برنامه طراحی کابینت

یکی از بزرگترین نگرانی هایی که بسیاری از صاحبان خانه دارند این است که “اگر ساخت و اجرای کابینت را پس از اتمام آن دوست نداشته باشم چه؟” با استفاده از طرح‌های سه بعدی، می‌توان از قبل تشخیص داد که اجرا و ساخت چگونه خواهد بود. اینجاست که طراحی سه‌بعدی فرآیند ساخت را متحول می‌کند.

Autodesk 3ds Max یک برنامه گرافیکی حرفه ای کامپیوتری برای ساخت انواع مدل های سه بعدی است. این نرم افزار توسط Autodesk Media and Entertainment توسعه و تولید شده است. دارای قابلیت مدل سازی و معماری، و پلاگین ها است و باید در پلتفرم مایکروسافت ویندوز استفاده شود. این نرم افزار اغلب توسط استودیوهای معماری استفاده می شود و قابلیت رندرگیری طبیعی و با کیفیت بالا را داراست.

مجموعه پلنرس برای طراحی سه بعدی فضاهای داخلی خود، از این نرم افزار استفاده می کند. برای آشنایی با روال کاری ما و سفارش طراحی کابینت مقاله های ما را دنبال کنید.

طراحی با 3dmax چه مزایایی دارد؟

در اینجا برخی از بزرگترین مزایای طراحی کابینت سه بعدی را بررسی می کنیم:

1. مشاهده طرح سه بعدی قبل از اجرا:

طراحان و معماران از نرم افزار 3D Max برای تولید تصاویر واقعی در مرحله طراحی استفاده می کنند. به این ترتیب مشتریان می توانند فضای زندگی خود را به طور دقیق تجسم کنند و بر اساس مدل های واقعی نظرات خود را ارائه دهند تا به طرح نهایی برسند.

2. استفاده بهینه از فضا:

ایجاد فضای مناسب جهت نگهداری و جای دادن وسایل مختلف چنانچه با تفكر و برنامه ریزی صحیح انجام گیرد علاوه بر فراهم كردن امكان استفاده بهینه از فضا می تواند جنبه تزئینی نیز داشته باشد و به نمای ظاهری زینت ببخشد. در آشپزخانه استفاده بهینه از فضا امری واجب و الزامی است و نیازهای هر خانواده و روش های پاسخگویی به آنها بسته به این است كه آشپزخانه منزل چه نوع آشپزخانه ای است و از آن چه استفاده هایی به عمل می آید.

3. فرایند ساخت سریع و هدفمند:

مدل سازی سه بعدی کابینت برای رسیدن به طرح نهایی زمان کمتری می برد. طرح ها را می توان به راحتی تغییر داد، از اشتباهات و انجام مجدد کار جلوگیری کرد.

4. انتخاب بهترین طرح:

شما با طراحی سه بعدی با استفاده از 3dmax می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد تعداد و طرز قرار گرفتن کابینت‌ها در محیط آشپزخانه خود کسب کنید. با طراحی کابينت سه بعدی آشپزخانه به راحتی می‌توانید وسایل مهم مانند یخچال، اجاق گاز و لباسشویی را به بهترین شکل در آشپزخانه خود جای دهید. در مورد رنگ و متریال کابینت با طراح صحبت کنید تا دکوراسیونی زیبا و شیک در فضای آشپزخانه خود ایجاد کنید.

5. کاهش هزینه ها:

معمولاً طرح‌های حرفه‌ای، شامل طراحی ۳ بعدی کابینت به همراه رنگ، طرح و نورپردازی است. پس اگر این طرح سه بعدی را به هر کابینت کاری نشان دهید، با دقت بالا طرح را اجرا میکند و باعث می شود از دوباره کاری جلوگیری شود. در نتیجه هزینه اجرای کابینت، به طور قابل توجهی کاهش می یابند.

.6. ساخت کابینت بر اساس اندازه گیری دقیق:

با اندازه گيري دقیق در مرحله طراحی می‌توانید از فضای آشپزخانه در هر اندازه نهایت استفاده را داشته باشید و شاهد طرح اجرایی با اندازه های بسیار دقیق و اصولی باشید.

دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید:

در صورتی که این نوشته را پسندیدید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
Pinterest
WhatsApp
Telegram
Email
Print

ثبت سفارش طراحی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه پلنرس و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت سفارش طراحی​

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه پلنرس و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید: