ایده های خاص برای کاشی کاری آشپزخانه

کاشی آشپزخانه

در این محتوا با این سرفصلها آشنا می شویم:

کاشی کاری یکی از مهمترین اصول در طراحی دکوراسیون آشپزخانه است. طرحی که برای کاشی آشپزخانه انتخاب می کنید تاثیر مستقیم بر دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد. آیا می دانید چه طرحی را انتخاب کنید؟ برخی از طرح ها، آشپزخانه را تاریک و کوچک نشان می دهند. اگر فضای کمی در آشپزخانه دارید هرگز از طرح های گل درشت و تیره برای کاشی های آشپزخانه استفاده نکنید. با استفاده از نقش کاشی می توان بسیاری از ایرادهای آشپزخانه و قناسی را پوشاند
با ما در این نوشته همراه باشید تا ایده هایی برای کاشی کاری آشپزخانه ارائه کنیم.

کاشی هود

هود خود را با همان کاشی پشت هود بپوشانید تا آراسته و تمیز به نظر برسد. در اینجا ، ایده طراح این بوده که یک وسیله حجیم را با کاشی استتار کرده است.

کاشی  آشپزخانه


بر هم زدن تعادل

این آشپزخانه ثابت می کند که تعادل همه چیز است. 

دیوارهای کاشی تیره و بی روح ، صفحه جلوی براق و لوازم برقی از جنس استنلس استیل زیبایی غیرقابل انکار را القا می کنند در حالی که رنگ های چوبی و برنجی فضای زمین را ایجاد می کنند و آن گرمای کلاسیک کالیفرینا را به آن می بخشند. فرش Bohemian(بوهمیان) همچنین به اندازه کافی رنگ و سرگرم کننده اضافه می کند.


تن های مختلف یک رنگ را مخلوط کنید

این آشپزخانه دارای بازی کاشی کاری جدی است. اگر در کنار ساحل زندگی می کنید اما روحیه ای دلپذیر می خواهید یا به رنگ آبی خیلی علاقه دارید ، از رنگهای غنی نیروی دریایی ، خاکستری و کبالت استفاده کنید.


آشپزخانه را در کاشی غرق کنید.

این آشپزخانه چشمگیر کاملاً پوشیده ازکاشی براق است. این یک خط منحصر به فرد بین یکپارچه سازی با سیستم عامل و آینده نگری است. به علاوه ، تمیز کردن آنها آسان است.

کاشی آشپزخانه

الگویی با پشت صحنه ایجاد کنید

الگوی کاشی های موجود در این آشپزخانه  به دلیل خزش روی دیوار ، کمی تغییر کرده و الگوی تکرار نشدنی منحصر به فرد و شیکی ایجاد می کند.

کاشی آشپزخانه

همه را با هم مخلوط کنید

یک رنگ سبز کم رنگ به طور یکپارچه بین آشپزخانه و محل غذاخوری ، خصوصاً وقتی که با اتاق پشتی کاشی سفالی مراکز و چهارپایه های ناهار خوری مجلل در اتاق نشیمن جفت شود.

کاشی آشپزخانه

اگر این مقاله را مطالعه کنید با ایده هایی بیشتری برای طراحی آشپزخانه مدرن آشنا می شوید: ایده هایی برای طراحی آشپزخانه مدرن

دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورتی که این نوشته را پسندیدید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
Pinterest
WhatsApp
Telegram
Email
Print

ثبت سفارش طراحی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه پلنرس و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت سفارش طراحی​

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه پلنرس و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید: